Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D  Nestačí se omluvit, je třeba něco dělat. Vstupte například do armády NATO a hurá na Moskvu. Možná ale byste se tím vyléčil a pak se omluvil jak matkám padlých sovětských vojáků, tak i panu Matějkovi a všem lidem se svědomím...

1 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že mám pět dětí a z toho nejstarší jsou synové, mohla by jste mě i dokopat, ať je vezmu sebou ... ať je obětuji. Jsa pacifista v žádné armádě není pro mě - natož pro mě - místa, a navíc jako kripl mám propouštěcí list z vojska. Však rád hacknu jakýkoliv útočný systém, když tím ochráním nejen svou rodinu ...

0 0
možnosti
Foto

Zemana rád nemám, ale proč neocenit krok, s kterým souhlasím. Zemanovi R^ (sám se sobě divím, ale je to tak);-)

3 0
možnosti
Foto

jen karmu nedám....ač se mi článek FM moc nezamlouval....nelíbí se mi ani, když se někdo veze na cizím jméně.....a to bez ohledu na to, jestli je se mnou názorově spřízněn. Tak snad to bez té mojí přežijete.;-)

0 0
možnosti
PV

Blábol až bruselského rozměru!!!

2 7
možnosti
JC

Ano. Ale to nebetyčné sebevědomí!;-):-)

0 3
možnosti
Foto

Já jen technickou. Kdo cpe svojí fotku k upoutávce článku je... Matějka!

2 0
možnosti
Foto

:)) Ono je to celé nějaké poťapané...imho snaha se zviditelnit přes cizí jméno :)

2 1
možnosti
PU

P57e97t30r 54U13h97e63r

11. 5. 2014 0:12

petřík na hrad!!! ;-D

2 0
možnosti
MJ

Hezký večer.

Děkuji za referenci. Hned na článek pana Matějky letím.Tuším o čem je. je o ostudě českého národa, tudíž i Vaše, že neumíte ocenit lidský život. Život, který byl v té době podrobován velkým zkouškám a ti vojáci museli projevit daleko větší odvahu než Vy či já. Byl jsem v Plzni. S přítelkyní se podívat na pietní organizaci za padlé americké vojáky. S přítelkyní jsme po chvíli se šli podívat do pivního muzea Prazdroje. Ti organizátoři piety v těch džípech z piety udělali komerční záležitost. proč necílíte tam, proč ty lidi "nevyženete" s těch džípů, aby dále nedělali ostudu? A aby pěšky někam došli, položili kytičku a poklonili se? Poklonil jste se někde Vy?

5 7
možnosti
PB

..... perfekt, pirátR^

0 2
možnosti
Foto

A to ještě s jakými "ptáky" by tam musel. Za všechny - Jan Kavan, Semlbába.... Nějak jsem postrádal kapitána Minaříka - žije ještě?

5 1
možnosti
Foto

i kdyby Vám František neodpověděl, jistě Vám v duchu poděkuje za zvýšení čtenosti svého článku a případné zvýšení karmy od těch, kteří s ním souhlasí a bez Vás by článek neobjevili.:-)

2 2
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 511x
www.qparty.cz / www.idworld.cz

Seznam rubrik