Být nejobdivovanější dá práci, tak si ji dejme navzájem

STUDENT AGENCY ... nejobdivovanější firma v ČR mě právě veze do Prahy i s mým železným ořem, a vzhledem k tomu že jsem se napojil na WiFi ZLUTA, pokusím se vám živě reportovat, proč si zaslouží být nejobdivovanější nejen firma, ale zejména její pracovníci.

Zastávka Letiště Václava Havlanexus

V 7:20 jsem se rozhodl jet i s kolem do Prahy, protože mám eminentní zájem na uklidnění situace v republikovém předsednictvu České pirátské strany, která má dnes veřejně přístupné jednání. Ovšem i když jsem z práce vyrazil jak blesk, tak jsem v 7:31 jen zahlédl zadek odjíždějiciho spoje. SA jsou tedy přesná, když ji tedy nezdrží nějaký KVboy na kole.

Přestože to vypadalo, že je spoj z KV do Prahy plný, tak mi řidič s kolem nevyhodil a po poučení jak má být kolo připraveno jako zavazadlo, pomohl mi docela velký rám bezpečně uložit do zavazadlového prostoru. Pak jsem již jen zaplatil jízdné 160 CZK a 20 CZK za zavazadlo a mohl jsem nastoupit na asi jediné uvolněné místo.

Díky nějaké Martině Z. která zaspala mě stevard usadil na její místo, nabídnul sluchátka ke sledování filmu od Ridlieho Scotta, denní tisk, kávu … no došlo jen na to kafe v ceně jízdného a já se těsně před Prahou pustil do psaní tohoto blogu.

Na Florenci jsem poděkoval ... a už nestihnul psát dál, teď jedu znovu se STUDENTAGENCY, připojený jako ZLUTY ... na žlutou. Proto si dovolím pokračovat v novém blogu VESELEJI ... od počátku mé cesty na Cirkus PONORKA.

Autor: Michal Sadílek | sobota 14.6.2014 9:35 | karma článku: 7,87 | přečteno: 489x