Nezařazené

Michal Sadílek

Schola LUDUS - aneb Škola HROU

Dnes jsem se potkal se svými dcerami první školní den na jejich cestě za vz.děláním - tedy v jejich první školní den ve školním roce 2020/2021 - na První české gymnázium v Karlových Varech a Základní školu Jana Amose Komenského.

1.9.2020 v 19:00 | Karma článku: 8.17 | Přečteno: 530 | Diskuse

Michal Sadílek

Co nás nezabije, to nás posílí – aneb litanie o imunitě a STÁVCE

Berte prosím tento text jako test – test vaší inteligence, pozornosti, trpělivosti, lidskosti a především svědomí. Kdo dočte a zamyslí se se mnou mezi řádky nad stavem naší společnosti, politiky, imunity či stávky – je občanem.

28.8.2020 v 20:40 | Karma článku: 11.27 | Přečteno: 448 | Diskuse

Michal Sadílek

Vážení nepřátelé - bavme se spolu a buďme na sebe hodní!

Pánové - premiére ČR Andreji Babiši a prezidente ČR Miloši Zemane - i když jsem vás nevolil a dělal vše pro to, aby jste nebyli tím kým právě jste, dovolte mi vás slušně a věcně oslovit k současnému patovému stavu České Republiky!

1.5.2018 v 16:16 | Karma článku: 8.09 | Přečteno: 408 | Diskuse

Michal Sadílek

Být nejobdivovanější dá práci, tak si ji dejme navzájem

STUDENT AGENCY ... nejobdivovanější firma v ČR mě právě veze do Prahy i s mým železným ořem, a vzhledem k tomu že jsem se napojil na WiFi ZLUTA, pokusím se vám živě reportovat, proč si zaslouží být nejobdivovanější nejen firma, ale zejména její pracovníci.

14.6.2014 v 9:35 | Karma článku: 7.48 | Přečteno: 489 | Diskuse

Michal Sadílek

Ó pouštění

(... poslední má K®ÁVOVINA ...)

10.5.2014 v 11:30 | Karma článku: 6.17 | Přečteno: 184 | Diskuse

Michal Sadílek

Kdy už nám upadne čelist?

Vypadla vám někdy plomba, nebo - ještě jako dětem - mléčný zoubek? Ať už máte v sanici ještě své, nebo jiné zuby, ten pocit - kdy skoro bezbolestně ztrácíte něco důležitého z úst - určitě znáte.

8.2.2013 v 15:00 | Karma článku: 7.11 | Přečteno: 505 | Diskuse

Michal Sadílek

Co třeba Cyklopohádky?

Být příliš dobrý je z pohledu zdravého egoismu zlé, neboť - když svou dobrotu přeženete třeba tím, že se, co by pravidelný dárce krve, upíšete i jako dárce kostní dřeně, tak nakonec dopadnete jako oběť reálného adventního spamu - třeba letos - od Lékařů bez hranic.

22.12.2012 v 20:47 | Karma článku: 7.00 | Přečteno: 821 | Diskuse

Michal Sadílek

Desatero IDWORLD

Tak KONEC SVĚTA nenastal, i když možná ... kdo ví ... jak vypadá takový konec. Jak však pravil klasik - na každém konci je krásné, že něco nového začíná - zkuste tedy okoštovat něco neobvyklého ze závěru knihy IDWORLD.

22.12.2012 v 0:08 | Karma článku: 7.20 | Přečteno: 596 | Diskuse

Michal Sadílek

Nechte na hlavě pane premiére

Ve svém životě jsem se již několikrát pokusil svým slovem změnit svět k lepšímu. Zatím se mi to příliš nedaří, ale to - co se mi honí hlavou a nedá mi spát - mi dodalo odvahu sepsat tento otevřený dopis a adresovat ho přímo Vám, pane premiére! Vkládám do tohoto osobního politického projevu i velkou naději, že si ho přečte každý, komu není lhostejná pověst České Republiky, a že namísto posuzování tohoto textu, bude ochoten přemýšlet o svém politickém postoji, aby jeho následný projev nebyl plný prázdných slov, ale konkrétního činu, který by nepoškozoval obraz ČR v zahraniční. Než však dojde na činy, věnujte prosím pozornost každému odstavci, kde se budu zabývat praktikou, symbolikou a politikou KLOBOUKU.

18.10.2009 v 18:10 | Karma článku: 8.38 | Přečteno: 613 | Diskuse

Michal Sadílek

Muži jsou jako sklo - tvrdí a křehcí

To tvrdím jako člen sklářské rodiny a z velké zkušenosti, o kterou se s vámi hodlám podělit. Dříve však než začnu s příběhem plným radosti i bolesti, tak vás musím upozornit, že je dlouhý ( krátké čtení hledejte jinde ;-).

12.10.2009 v 12:10 | Karma článku: 10.60 | Přečteno: 744 | Diskuse

Michal Sadílek

Festivalové Karlovy Vary! Vymydlené, nebo vybydlené?

Už přes 30 let mám tu smůlu být Karlovarákem, který se s těžkým srdcem hodlá rozloučit s městem kde se narodil, prožil dětství i dospívání a když už konečně dospěl, tak dospěl k názoru, že tohle město není pro poctivé a pracovité lidi. Jistě se najde mnoho odpovědných a svým způsobem i statečných lidí, kteří budou chtít bránit mydlení vybydlených Karlových Varů, ale já mám pocit, že tahle DonQuichotská práce není zrovna moje parketa, a tak jsem pro sebe a svou rodinu našel daleko vhodnější místo k životu, kde jsem sepsal tento text. Je to krušné místo v horách, kde mám ten správný nadhled a odstup, abych poodkryl pravdu o tom - proč jsou Karlovy Vary takové - jaké jsou.

7.10.2009 v 16:00 | Karma článku: 13.94 | Přečteno: 700 | Diskuse

Michal Sadílek

Plnou parou pod párou na Krušnohorském semmeringu

Zase to nutkání něco napsat mě dohnalo k tomu, abych váš zrak i rozum dostal na tyto řádky. Mnohokrát jsem si říkal - neblbni - tolik stran a terabytů je popsáno neuvěřitelným množstvím textu, že ten tvůj je stejně zbytečný, jako je zbytečný i Tvůj život. Ale než bych psal něco na rozloučenou a svůj život skončil třeba pod koly rozjetého vlaku, rozhodl jsem se na jeden takový rozjetý vlak naskočit.

6.10.2009 v 20:49 | Karma článku: 11.52 | Přečteno: 656 | Diskuse
Počet článků 47 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 511